.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توضیحات باهنر درباره سوال از احمدی‌نژاد

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين و نماينده مردم تهران در مجلس شوراي در خصوص جمع آوري نامه عده كمي از نمايندگان در خصوص طرح سئوال از رييس جمهور گفت: «بنده از اين موضوع خبري ندارم، البته با عده كم نمي توان از رييس جمهور سئوال كرد و حداقل بايد يك چهارم نمايندگان اين نامه را امضا مي كردند.»

'محمدرضا باهنر' روز پنجشنبه در كنفرانس خبري جامعه اسلامي مهندسين سفر رييس جمهوري اسلامي ايران را مهم ترين و قابل توجه ترين خبر در سياست خارجي دنيا دانست و اظهار کرد ويژگي اين سفر به حدي است كه نبايد به آن همانند سفرهاي معمولي نگاه كرد.

وي افزود اين سفر همسويي استراتژي جمهوري اسلامي ايران را با جريان مقاومت فلسطين و اختلاف استراتژيك و مبنايي كه نظام جمهوري اسلامي با رژيم صهيونيستي دارد ، آشكار كرده است.

باهنر با بيان اين كه آزادي قدس و به رسميت نشناختن رژيم اشغالگر قدس همزاد انقلاب اسلامي ايران است اظهار داشت به همين دليل است كه در كشور ما دور روز رسمي براي راهپيمايي ملي 22 بهمن و روز جهاني قدس در نظر گرفته شده است.

وي تاكيد كرد كه ما از رييس جمهور قدردان هستيم، مطمئنا رژيم صهيونيستي پيام لازم را از استقبال مردم لبنان از رييس جمهور گرفته اند.

وي در ادامه نيز در خصوص سفر رييس جمهور به نيويورك اظهار داشت كه ايشان در سازمان ملل نيز به خوبي از مواضع جمهوري اسلامي ايران دفاع كردند و ما نيز از مواضع وي در اين خصوص حمايت مي كنيم.

باهنر در خصوص جمع آوري نامه عده كمي از نمايندگان در خصوص طرح سئوال از رييس جمهور گفت: «بنده از اين موضوع خبري ندارم، البته با عده كم نمي توان از رييس جمهور سئوال كرد و حداقل بايد يك چهارم نمايندگان اين نامه را امضا مي كردند.»

وي اظهار کرد در زمان سفر رييس جمهور به نيويورك نيز اين بحث پيش آمد ولي همگان بايد اقتضائات را در نظر بگيرند در شرايطي كه رييس جمهور در سازمان ملل از مواضع انقلابي ما دفاع مي كردند ما نبايد اين مسائل را مطرح مي كرديم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.